søndag den 13. april 2014

"Påskeæg" til nyhedsbrevsabonnenter

Lige nu syr jeg på en hemmelighed ... et lille "Påskeæg" i form af et lille gratis mønster til butikkens nyhedsbrevsabonnenter.


Har du ikke skrevet dig op til butikkens nyhedsbreve er det ikke for sent inden mønstret sendes ud. Følg linket her. Skriv din emailadreses i feltet øverst og tryk "send". Så modtager du en mail med et link, som du skal klikke på for at bekræfte, at du ønsker at være tilmeldt (for at undgå at en anden har skrevet sig på i dit navn), hvorefter du herefter automatisk modtager Nyhedsbreve i din elektroniske postkasse.

Det kan være nyheder om nye mønstre eller andre varer i butikken, kurser, abonnementer og andre aktiviteter i butikken. Som tak for jeg du vil modtage mine nyhedsbreve følger der et par gange om året et gratis mønster med.

2 kommentarer:

  1. Tusind tak, Helene, den er da sød! Den skal nok blive færdig til påsken 2015. Rigtig god påske til dig og dine fra Inger

    SvarSlet
  2. Tusind tak, Helene, den er da sød! Jeg skal nok blive færdig med den til påsken 2015. Så får jeg øvet på stictheri, det har jeg efterhånden fået stor lyst til. Rigtig god påske til dig og dine fra Inger

    SvarSlet