onsdag den 16. april 2014

God Påske

Er det ikke bare fantastisk vejr i dag?
Påskeferie med blå himmel og sol ... og meteorologerne lover endnu bedre vejr henover Påsken. Albert er allerede begyndt at snakke om at finde grillen frem ;-)

Her nydes dagene. Albert har haft ferie hele ugen og vi har været uden børn fra i søndags. De kommer dog hjem igen idag.Vi har sovet længe, har spist på de mærkeligste tidspunkter (sådan går det altid når vi er uden børn), har sovet middagslur (det er stadig et must for mig efter mit uheld) og vi er gået sent i seng ... så her er blevet hygget igennnem ;-)

 Og som lovet forleden så har jeg også haft gang i et lille nyt Påskemønster ... gratis til dem som har tilmeldt sig butikkens nyhedsbrev.

Jeg har indledt samarbejde med en ung talentfuld illustrator, der arbejder under navnet "SAT images" ... hun kender ikke det mindste til at sy, men har en rigtig fin og sød "streg", som jeg liiige kunne se for mig syet op. Jeg foreslog det og der gik ikke længe før der lå en bunke fine tegninger klar, så nu er det bare at spidse broderinålen komme igang.

Første design fra "SAT images" har jeg således brugt til en sød lille Påske dækkeserviet ... og mønstret er netop sendt til butikkens nyhedsbrevsabonnenter som tak for at jeg må sende reklame i form af nyhedsbreve til deres e-postkasser.
foto af abmmodel


Motivet er den syet op med Valdani perlegarn på en lækker hør/bomuld (Essex Linen) og monteret med gule og violette stoffer til  lille dækkeserviet. Stofferne er en herlig blanding af moderne og 1930er repros, nogle fra butikken og nogle fra egen stash.

God Påske til alle, Helene

6 kommentarer:

  1. Kære Helene.
    God påske også til jer alle i det jyske :-).
    Tak for det fine mønster, som er gemt. Det er rigtig fint og sikke en herlig streg. Det skal blive spændende at se mere derfra.
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Kære Helene. jeg er så ked af, at jeg ikke har modtaget dit gratis påskemønster, og jeg ved, at jeg er tilmeldt nyhedsbrev. men her får du lige min mailadresse: kirstengrymer@hotmail.com
    Jeg har fødselsdag i morgren - om 1 time .. så det ville være dejligt, hvis mønstret kom i min mail i morgen. Rigtig god bedring til dig og god påske fra kirsten.

    SvarSlet
  3. Kære Helene jeg ville blive så glad, hvis det kunne lade sig gøre at modtage dit påskemønster.
    email. Brorly@live.dk

    God påske

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa. Mønstret er tiltænkt mine abonnenter på nyhedsbrev, så skriv dig op til dette, så skal jeg sende det til dig.
      Bedste hilsener Helene

      Slet
  4. Tusind tak for det fine mønster Helene! (Kan man købe H180 i din butik?)

    KH Birgitte Sølvsten

    SvarSlet