fredag den 25. april 2014

Butikken holder fødselsdag ...

ganske vist en måneds tid for sent pga. mit uheld.

Butikken har stadig begrænset åbningstid, da jeg endnu er delvist sygemeldt, men på lørdag holder vi ekstraordinært åbent fra kl. 10.00 - 15.00.

Der er -25% på (NÆSTEN) ALT i butikken!
Undtaget herfra er pre-cuts, bagsidestoffer & vat.

Skal vi skære stoffer til dig fra bolts, skal du købe min. ½ meter for at opnå rabatten. De i forvejen nedsatte stoffer på udsalgsreolen er der også -25% på, men her skal du dog som sædvanlig købe min. 1 meter af hver for at opnå yderligere rabat.

Vi har kaffe på kanden og lidt sødt til ganen ... og glæder os til at se jer!

Tilbuddene gælder naturligvis også for butikkens online-kunder på lørdag. Dog skal man forberede sig på at der kan være udsolgt, da hjemmesiden ikke bliver opdateret i løbet af dagen. Skriv derfor gerne ALTERNATIVE ønsker, hvis det du bestiller skulle være udsolgt. Ordrene vil blive ekspederet fra søndag i den rækkefølge de er kommet ind.


2 kommentarer:

  1. Helene, jeg vil så gerne vide, hvad denne " Sidekick" lineal koster?

    SvarSlet
  2. Hej Kirsten. som jeg har svaret dig også både på mail og facebook, så koster Sidekick linealen Dkk 159,-

    SvarSlet