lørdag den 26. april 2014

Dejlig fødselsdag i butikken

I dag holdt vi butikkens forsinkede fødselsdag og i dagens anledning havde vi inviteret til udsalgsfest ... 25% på (næsten) ALT i butikken.

Albert kiggede forbi lige inden åbningstid og knipsede et par stemningsbilleder.

 her er jeg og "mine" piger klar til at tage imod
fra venstre: Helene, Nanny, Maria og Elisabeth

Rullekniv(e) tjek, lommeregner tjek, mobil tjek ... Maria er klar!

Klokken nærmer sig 10 og der er allerede ankommet en del kunder ...

Så åbner vi...

Så blev der ellers kigget mønstre

og stof ...

og mere stof...

og mere stof og flere mønstre ...

og skatte samles...

humøret var højt ...

og resten af dagen summede butikken af latter og liv

 og snak om pw og andet godt

Tak til alle kunder der kiggede forbi

og tak til tøserne for jeres hjælp ... jeg var desværre ikke så "holdbar", men I klarede det så flot! :-)

Har man lyst til at se flere fotos fra i dag, så kig i butikkens flickr-album

3 kommentarer:

  1. happy birthday to the store......lots of happy faces finding patterns and fabrics...........

    SvarSlet
  2. Tillykke med føds'dagen.... Det ser ud til I har haft en dejlig dag.....

    SvarSlet
  3. Hej
    tak for i går, det var dejligt at besøge dig og butikken, og jeg har været ved at skære lidt i mine køb, nu skal der "bare" sys lidt
    Hilsen Birgith

    SvarSlet