torsdag den 9. februar 2012

Torsdags-herligheder

I går kunne jeg så ikke nære mig mere ... jeg MÅTTE hen og skære og sy i nogle pink/røde Kaffe Fasset/Rowan stoffer. Måske er det vitaminmangel, men jeg synes jeg trænger til lidt farve lige nu ... og se her sammen med lidt hør bliver det da rigtig elegant

Og hvad skal det så blive til, kunne man med rette spørge .. ja, (selvfølgelig) til hemmeligheder (foreløbig) ... en model, der skal bruges til et kursus, som jeg har kaldt Pudevår. Pudevår er dette forårs udgave af "Håndsyningsklubben", som er et sæsonkursus for dig, der kan lide håndsyning (over pap).

Vi mødes 3 torsdage i løbet af foråret (i februar , april og juni). Hver gang vil jeg komme med et oplæg til et håndsyningsprojekt - i år med temaet puder. Hver gang vil der være oplæg til et par puder, så når våren er slut og sommeren starter, skulle man gerne være i stand til at fylde sin sofa med en håndfuld flotte nye puder - som på billedet herover. Billedet er ment som inspiration og er IKKE de puder,vi skal sy.
Hver gang vil der blive udleveret et inspirationsoplæg samt mønstre på 2-3 puder. Man kan medbringe stof hjemmefra eller købe nyt stof i butikken på kursusdagen med 10% rabat, som vi sædvanligvis giver på vores kurser. Hver kursusgang koster Dkk 175,- og man kan melde sig til én, to eller alle 3 gange. Der er stadig ledige pladser.
Torsdagsherlighederne er ikke slut for mig. Jeg skal mødes med en god veninde om en times tid og kigge på flotte nye stoffer til efterårets projekter ... ja, i denne branche er det vigtigt hele tiden at være foran ;-)

3 kommentarer:

  1. Godt med nogle kraftige "VITAMINER" til øjnene ;-).
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Uha, skønne KF stoffer. Sådanne nogle puder kunne min sofa godt bruge! Knus

    SvarSlet
  3. So pretty! I know I can use a bit of color now too. We have had soem really dreary gray days.

    SvarSlet