torsdag den 23. februar 2012

Når enden er god...

Nej, overskriften hentyder bestemt ikke til at jeg har løst mit computerproblem. Nu har jeg brugt det meste af ugen på at få gen- og reetableret det hele igen på min nye pc, og jeg er ikke færdig endnu. Det største problem pt er stadig, at jeg ikke kan uploade til butikkens hjemmeside ... og dermed altså hverken fjerne udsolgte varer eller tilføje nye, så jeg håber på forståelse fra kundernes side.

Næh, titlen på dette blogindlæg går mere på dette billede

Det er min bedre halvdel, Albert, der som Stiftens udsendte har skudt dette interessante billede under Sallings lingeri show og billedet er lige blevet kåret som Årets Spotterfoto. Er der letpåklædte kvinder i farvandet finder man ofte også min egen lille fotograf ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar