lørdag den 27. november 2010

Udfordret og inspireret i snevejret

Østjylland er ramt at snekaos ... men det skulle nu ikke forhindre en gruppe enthusiastiske og spændte deltagere på Design Udfordrings kurset i at byde vejret og snedriverne trods og begive sig til Hørning til vores 2. sidste mødegang i DU 2010. En af mine langdistance abonnenter, Tina, havde oven i købet krydset Storebælt og var havde valgt denne weekend af alle til at komme og lege med!
Her er et par stemningsbilleder fra i dag
Susannes blokke. Susanne kører et græsk tema og havde derfor valgt at applikere de Olympiske ringe
Her er Kari's flotte blok med diamanter
og her ser det ud som om, at jeg forsøger at finde en grimasse, der kan passe. Det kan hænde, at kursisterne giver mig grund til at rynke panden ... de gør jo hvad de kan for at omgåes reglerne, hvor de kan ;-)
Husfotografen var naturligvis til stede. Det er ham, der har taget billederne ... og der er mange flere på mit flickr-album, hvis du har lyst til at se mere.
Her er et fra vores have ... så kan I få en fornemmelse af, vor meget sne vi har fået!
Mere sne er på vej, så resten af weekenden bliver i indehyggens og syningens tegn!
Fortsat god weekend :-)

2 kommentarer:

  1. Det se ud somom I har haft alletiders eftermiddag! Dejligt at se de andres blokke... glæder mig til næste pakke og til at skulle udfordres endnu engang!

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig altid meget til at komme til Design Udfordringen. Både for at vise mine egne ting frem, men ikke mindst for at se hvad alle de øvrige har fundet på. Det kunne jo være at det var noget man selv kunne bruge en gang.
    Jeg forsøger ihvertfald ikke at snyde bevist, men det altså svært at "tælle" til 4 andre stoffer, end dem du lige udlevere. Men med lidt hjælp fra "læreren" har jeg indtil nu overholdt alle regler.
    Hilsen fra en glad snepige, som heldigvis bor så tæt på, at jeg godt kunne komme frem og tilbage. Dog med lidt hjælp, først fra Helene og bagefter fra 2 unge mænd, som lige gav bilen et lille skub på parkeringspladsen foran Helenes butik.

    SvarSlet