tirsdag den 5. april 2011

En fed kurvert kom

i går fra min mor Alice (quilter, men non-blogger) og der lå 40 stk af de fineste 1930'er blokke, som hun ville donere til vores "Sy til Japan" projekt. Det skal vi nok kunne få et par flotte quilts ud af:

Det er blokke, som min mor har byttet sig til igennem et par 1930er swaps - og en del af dem har hun syet selv, da hun altid syr 2 eksemplarer af hver blok; én til at bytte og én til at beholde. Der er både hånd- og maskinsyede samt applikerede blokke. De ældste har ligget fra 2003, så på trods af at min mor er meget glad for dem, så har hun nu erkendt, at hun nok IKKE får gjort noget med dem og ville derfor gerne skænke dem til et godt formål.

I kuverten lå også 2 stjerneblokke og en 9-patch, som hun havde til overs fra 2 andre projekter.

Vi siger TAK!!! Det kribler allerede for at sætte synålen i dem
Desuden har vi fået lovning på 50-60 Dear Jane blokke fra Odense ... wow siger jeg bare!!!!

Det er min ugentlige skemafri dag ... og dagen  står i elevplanernes tegn ... æv. Men, lidt nussen med stof og nål og tråd skal der da være. Jeg har nydt morgenkaffen med "God morgen Danmark" og lidt "Hope"-syning.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar