tirsdag den 24. juni 2014

Syyyg....

Æv for søren hvor er det bare ikke sjovt.
Jeg har reddet mig en ordentlig omgang ... tja influenza er det vel ikke på denne tid af året? Men feberen raser i kroppen så jeg er helt slap. Jeg har mistet stemmen og har ONDT i hals og bryst og mit hoved DUNKER. Og så hoster jeg.

billede lånt her


Ikke sjovt i denne varme ... og faktisk lidt stressende også, da der var en del jeg skulle ordne både i skolen, i butikken og herhjemme inden ferien :-(

Hvis man venter på et eller andet fra mig ... et svar på en mail eller en bestilling eller andet .. ja, så er det altså derfor. Jeg har faktisk ikke været ved en pc de sidste par dage ... ja, jeg er det altså nu for at skrive denne servicemeddelelse, men lukker og slukker med det samme og kravler hen på sofaen igen.

6 kommentarer:

  1. God bedring.
    Godt der snart er sommerferie.

    SvarSlet
  2. God bedring!! Jeg tror jeg har haft det i mildere grad for et par uger siden. Jeg synes i hvert fald ikke, det var en almindelig forkølelse. Det er nogenlunde ovre - jeg hoster stadig lidt. Nu har jeg til gengæld en tennisalbue! :-)

    SvarSlet
  3. Åh din stakkel. Jeg synes ikke lige det er din tur til at være syg. Du skulle jo gerne være på vej til at blive helt frisk. Jeg håber ikke det er for stort et tilbageslag for dig. Jeg håber, du snart er frisk igen. Pas på dig selv og rigtig god bedring. Knus

    SvarSlet
  4. Kære Helene
    Mon ikke du snart skal få noget der kan få dit immunforsvar til at virke ?
    Du er alt for tit syg.:o(
    Rigtig god bedring
    Knus Ingrid

    SvarSlet
  5. Synd for dig - godt, der nu er ferie. Men der er jo stadig meget, der skal ordnes på skolen, inden du kommer så langt - og måske også i butikken. Rigtig god bedring og god ferie.

    SvarSlet