fredag den 29. juni 2012

Den sidste aften...

I onsdags havde vi Dimission for 9. klasserne på den skole, hvor jeg arbejder. Det var en på mange måder mindeværdig aften for mig. Jeg har været så utrolig glad for disse elever - og det er lidt svært at tænke på lige nu, at det er slut.
Heldigvis er det jo altid sådan, at når én dør lukkes, så åbnes en anden. Selvom det er svært at forestille sig lige nu, at der er plads til flere børn i hjertet, så ved jeg, at der allerede står 17 små 5. klasser klar, når jeg vender tilbage fra sommerferien ... og mon ikke de også får sneget sig ind under huden på mig ;-)

Her er jeg med et par af mine smukke piger; Helin, Arina og Fatima Zahra


og her er et par af mine talenterede musikdrenge; Devran, Jón og Vartner



Og nogle af mine skønne forældre ...



Hvis nogen skulle være interesseret i dette, så har jeg lavet et flickr-album fra aftenen. Det er selvfølgelig Albert, der har taget billederne.

Nu er jeg bare SÅ KLAR til sommerferie ...

Butikken har åbent i morgen lørdag som normalt fra 10-13, men i næste uge (uge 27) er der lukket.

Jeg er dog tilbage "på pinden" igen i uge 28, hvor der er åbent mandag til fredag fra 10-15. Der vil være sycafé hver dag og gode tilbud ... og andre spændende ting. Men, mere om det en anden dag.

Ferie ... ferie ... ferie ....


1 kommentar:

  1. Det ser ud som en rigtig fin og hyggelig afslutning i har haft.

    SvarSlet