lørdag den 12. maj 2012

Vikingernes Oprejsning

I dag havde min ældste søn sin debut på "de skrå brædder". Det foregik i Stakladen Studenterhus på Aarhus Universitet, hvor han spillede med i Nordisk Revy 2012.


Det var en sjov, velskreven og underholdende forestilling med masser af musik, dans(k) og humor - og min søn spillede flere roller i løbet af de 2 timers forestilling.


Jeg så sider af Victor i dag, som jeg slet ikke anede eksisterede ... og var glimrende underholdt


Den unge mand fyldte 21 i går, fredag, men havde naturligvis ikke tid til at komme hjem og blive fejret, da der skulle holdes generalprøve på revyen. I dag skulle de spille 2 forestillinger og så skulle der vist ellers festes igennem bagefter ;-)

Lagkagen står i køleskabet ... og han kommer hjem til mors kødgryder en tur i morgen.

Jeg har det MEGET bedre i dag. Noget tyder på at ørelægens "manøvre" med mig i fredag har haft den ønskede effekt - og jeg håber på at være fit for fight efter endnu en omgang mandag.

... og så skal der ellers liiige skæres og pakkes de sidste stoffer og mønstre og færdiggøres de sidste modeller ... og så er det ellers Ålborg here we come!!!!

Billederne i dette indlæg er lavet af Stiftens udsendte og man kan se flere her

1 kommentar:

  1. Tillykke med Victor. Det må have været sjovt at se stykket. Rart at høre, at du er i bedring.

    SvarSlet