torsdag den 3. maj 2012

Eksamenstid

I disse dage går "mine" elever ("mine skolebørn"), som de hedder herhjemme, til eksamen. I går var det matematik og i dag diktat og læseprøve.


Jeg ved ikke, hvem der var mest nervøs - mig eller mine elever - men jeg sov i allefald ikke ret meget i nat, og da jeg skulle læse diktaten op i formiddags, var jeg helt tør i munden. Eleverne så ud til at klare det meget fint. Nu bliver det spændende at se, hvordan det egentlig er gået, når prøverne kommer tilbage fra censor. På mandag er det skriftlig fremstilling, altså dansk stil.

På mange måder er det tiden for eksamen her - snart venter en af årets store begivenheder "Nordisk Træf" i Ålborg Kongres Center ... og det er jo også en slags eksamen for os butikker. Kan kunderne nu lide de nye modeller vi har syet og alle de varer vi har med?

I denne weekend - fredag og lørdag den 4. og 5. maj - er butikken i Kolt lukket i anledning af Bededags "ferien", men jeg har en formodning om, at der nok skal arbejdes alligevel på den ene eller anden måde - netop for at blive klar til Ålborg om 14 dage.

I disse dage er også den 4. BOM pakke på vej ud til abonnenterne på årets "8-Pointed Star Sampler BOM". Fakturas er sendt - og BOM pakkerne følger så snart de er betalt, men for de eventuelt nysgerrige, så er her april måneds blok, "Pole Star"

Det er altså en lækker farvekombination ... hvis jeg selv må sige det - og så anderledes end det vi lavede sidste år.

I Ålborg vil vi - naturligvis - også have reprostoffer én mas med og en masse flotte modeller syet i reprostoffer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar