onsdag den 23. februar 2011

(Næsten) ordløs onsdag

"Wordless Wednesday" er et begreb jeg har set brugt på mange blogs ... altså onsdags-indslag uden ord ... eller næsten uden ord. Nu vil jeg prøve det ... og kommer nok til at bruge lidt ord, så helt ordløst bliver det ikke, men lidt mere ordknapt end jeg plejer måske.

Jeg har "fri"dag i dag (skemafri i lærerjobbet, butikken er lukket og ingen kurser/cafeer i aften), men der er altid så meget planlagt disse dage. Her er noget af det, som jeg beskæftiger mig med i dag:


8b's projektopgaver, som jeg er ved at skrive udtalelser til ... og til pauserne
2. bind i serien om Afdeling Q ... rigtig god!
I mandags blev jeg ramt af RAK (Random Act of Kindness) ... det var Pia, der syntes hun ville forsøde min første hårde dag tilbage på jobbet efter en dejlig lang uges Vinterferie med mug rug nr. 2 til min samling. Tusind tak Pia ... jeg er SÅ GLAD for den. Den er lige mig, både farve- og stofmæssigt ... men det ved du jo, da det meste (om ikke det hele) kommer fra butikken ;-)
Det er mug rug'en nederst, der er fra Pia. Den øverste var den jeg byttede mig til tidligere i februar.

Slut for nu ... jeg må videre med arbejdet ... efter et ikke helt ordløst blogindlæg ;-)

2 kommentarer:

  1. Skønt med Jussi AO - jeg er idag startet på Journal 64... og er i øvrigt også i gang med hende Marie! Knus

    SvarSlet
  2. Det var få ord for dig ;-))). Fin lille mug rug fra Pia.
    Knus

    SvarSlet