onsdag den 2. februar 2011

En rigtig papdame

Det kan man vist godt kalde mig. Jeg ÆÆÆÆÆÆÆÆÆLSKER at sy i hånden ... og gerne de gode gamle traditionelle blokke og mønstre med mine "gamle" stoffer (læs reproduktionsstoffer). Jeg er så heldig, at jeg har EQ og kan printe mange blokke ud fra biblioteket eller tegne mine egne blokke og printe dem på pap, men indimellem, at det rigtig dejligt blot at gribe en pakke udstandsede papper og bare gå i gang med at sy. Jeg har et pænt udvalg af den slags i butikken ... og i går kom lige en stor kasse med nye forsyninger.

Denne gang var der et par nye faconer med; bl.a. elogated/lange hexagoner og kvadrater, der passer til, hvis man vil sy et Lucy Boston projekt, apple Core/æbleskrog, kites/drager, sekskanter i flere størrelser f.eks. en stor pose 1" til de af jer, der er med i The Inchy Hexagon Swap og diamanter i flere størrelser, f.eks. til 6- og 8-takkede stjerner. Det kan godt være at de ikke liiiige er til at finde i butikken, men jeg har dem altså - og de vil efterhånden også være at finde i netbutikken.

Jeg kunne godt mærke, da jeg kom hjem med dem i går (jeg MÅ jo have nogle med hjem), at jeg skulle tage mig gevaldigt sammen for ikke straks at påbegynde (endnu) et nyt projekt ... for bare lige at teste dem ;-)
Jeg modstod heldigvis, for lige nu prøver jeg at koncentrere mig mest om at få færdiggjort en mug rug til et bytte.

Det er jo efterhånden gamle nyheder, men jeg var også på syweekend i Veng med nogle søde syveninder og har taget en del billeder og lagt på mit flick-album. Kig gerne og bliv GRØN af misundelse, for vi HYGGEDE altså bare helt igennem.

3 kommentarer:

  1. Dejligt at du har fået papper hjem til Lucy Boston quilten :-).
    Misundelse er en grim ting ;-)))). Så jeg vil nøjes med at glæde mig over, at I havde en hyggelig weekend.
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Hej Helene
    Jeg forstår dig godt. Jeg synes det er godt at sy på maskine en gang imellem, men nu hvor jeg er begyndt på den nye BOM, så kan jeg "mærke", at det lige er mig.

    SvarSlet
  3. Her er det mange timer med kos og morro :o) Godt gjort å klare å la være å begynne på noe nytt.... Av en eller annen grunn, er det bare SÅ spennende å starte nye prosjekter ;o)
    Jeg er også med i Mug Rug bytte og må få satt meg ned og sy noen flere :o))

    SvarSlet