lørdag den 7. december 2013

Et årsværk

Sidste år lavede husfotografen/min bedre halvdel, Albert, en pw-kalender med smukke billeder af butikkens smukke quilts. Det blev sådan en stor succes, at vi blev enige om at det nok var en god idé at gentage denne.

... og her er den så
 
Vores erfaringer fra sidste år gjorde at vi denne gang var på forkant med situationen og 2013 var ikke mange dage gammelt, da vi var på vores første (KOLDE) photo-shoot
 
Albert tager de fleste af mine "covershots" (forsidebilleder) til mønstre og fotos til de artikler jeg skriver, der handler om patchwork & quilt og vi er altid på jagt efter gode locations, både i lokalområdet og længere væk.
 
Jeg er selv glad for kombinationen af natur, arkitektur og quilts ...
 
Så hele året har vi været ude og fotografere  - om ikke hver måned så næsten - såedes at der ville være egnede fotos til alle årets måneder. Vi har taget en masse skønne billeder, som der ikke blev plads til ...
 
 
...og også nogle som blev sorteret fra af "art-directoren" (jep, det er mig!) ;-)
 
 
Albert har også igen i år lavet en kalender til manden i dit liv ... med seje fotos af fly og helikoptere "skudt" rundt omkring i verden til diverse Airshows (en anden af hans hobbies).
 
 
 
Begge kalendere koster Dkk 199,- pr. stk (+ evt. porto) og kan købes i butikken i Kolt eller bestilles i netbutikken eller ved henvendelse til Albert selv.

3 kommentarer:

  1. Det var dog en rigtig god ide i har fået der, og jeg kan se i rigtig har hygget jer med at tage billederne. Det må være på enhver patchworkers ønskeseddel.

    SvarSlet
  2. Og Jakob sagde:" Hun rækker tunge og viser røv". Godt med sådan en respekt!

    SvarSlet
  3. Ser spændende ud, både det ene, og det andet:-)

    SvarSlet