onsdag den 20. juli 2011

Verden i farver

Da regnen - for en gangs skyld - ikke stod ned i stride strømme, besluttede vi os for at tage en tur til Århus og se byens nye vartegn "Your Rainbow Panorama" (ja, spøjst navn, men i daglig tale blot kaldt "Regnbuen") på topppen af kunstmuseet AROS. Det var en rigtig fin oplevelse, der varmt kan anbefales.

Efter et par omgange i regnbuen og en tur rundt på Aros tagterasse, gik vi en tur igennem deres samling af af malerier fra 1770-1930, som er mine favoritter - vi har set museet så mange gange før - og så en tur ned på cafeen for at få lidt lækker frokost og en kop kaffe.

Her er en stribe billeder ... ja, måske ikke af verden i farver, som blogindlægget lover ... så Helene i farver. Tro nu ikke det er fordi jeg er rigtig glad for billeder af mig selv (næsten tvært imod), men jeg har en kæreste, der er vældig glad for at tage billeder  ... også af mig ;-)



Det var ret fascinerende at se byen skifte farve og stemning efterhånden som man bevægedes sig rundt i "Regnbuen".

Er man interesseret i flere billeder fra "Regnbuen", så tjek hans galleri ud på Stiftens hjemmeside

Ingen kommentarer:

Send en kommentar