onsdag den 5. januar 2011

Jeg holder af hverdagen ...

sagde Dan Turell engang ... og jeg er da tilbøjelig til at give ham ret, for uden hverdagen var der jo ikke noget, der hed weekend og ferie ;-)
Men, hold da op hvor hverdagen kom blæsende her. Jeg føler mig nærmest kørt over ... eller rendt over ende - og det er jeg da også blevet i mere end én forstand. Mails i hobetal (vi taler om et par hundrede stykker) siden jeg sendte kursusprogrammet ud i søndags og mange kunder i butikken i mandag og tirsdag, der ville sikre sig en plads på et af forårets kurser. Det er dejligt - og det er et luksusproblem, men ikke desto mindre et problem. Før jeg nu får flere sure mails i min postkasse om at jeg ikke svarer på henvendelser, så prøver jeg at skrive det her til de, som evt. har sendt mig en mail om kurser eller bestillinger. Jeg arbejder mig støt og roligt igennem bunkerne; tilmeldinger til kurser og cafeer er modtaget og I er skrevet på i den rækkefølge I har fået meldt jer til i. Jeg kan ikke love at alle får alle ønsker opfyldt, men jeg prøver.

Bestillinger tager jeg mig af hurtigst muligt. De sidste pakker på Sarah's Sampler BOM er på vej ud i disse dage, efterhånden som jeg får dem pakket og sendt - og de bliver betalt. Der er -25% rabat på monteringsstof og vat til kursister og abonnenter på Sarah's Sampler. Da I er mange (60 stk) har jeg ikke stof så alle kan få det samme (én bolt/rulle stof rækker jo kun til ca. 6 abonnenter)... men jeg har masser af fine stoffer, der passer til i butikken og hjælper gerne med individuelle sammesætninger til jer hver især - også ud over de muligheder, jeg viser i den sidste BOM pakke.

Sytøjet er en saga blot i disse dage ... men jeg kan da vise et sneakview (syet i min ferie) af et projekt, som også bliver en BOM herfra i løbet af foråret, Marie Antoinette BOM'en som jeg tidligere har nævnt.
Der er eftermiddagscafé i butikken på fredag. Måske ses nogen af os der? Alle andre derude omkring ha' nu en fortsat god uge.

1 kommentar:

  1. Håber du får løst puslespillet med fordelingen af alle tilmeldingerne.

    SvarSlet