søndag den 9. januar 2011

God samvittighed

må være det ord, der kommer tættest på, hvordan jeg har det lige nu. Et par timers arbejde i butikken ... og nu er alle Sarah's sampler BOM pakker og Design Udfordringspakker (der er betalt) på vej til abonnenterne. Det har også holdt hårdt, da jeg har haft så travlt hele ugen.

I går aftes overvejede jeg om jeg skulle starte på noget nyt (sådan får jeg det tit, når jeg overvældes af alt det jeg BURDE gør), men fornuften greb mig heldigvis og jeg fik syet en halvfærdig Sarah's sampler blok færdig og denne blok
Som er mit bud på en diamantblok i DU 2010 pk. 4. Der er stadig et stykke vej igen, før jeg "er med" på dette projekt (også), men samvittigheden er god nu :-)

Har du lyst til at se de mange flotte blokke deltagerne i dette projekt har syet (der kommer hele tiden nye til efterhånden som de bliver syet), så kig i mit flickr-album

2 kommentarer:

  1. Sjovt, jeg lider også af "Burde kontra Sidste nye idé" syndromet!!! Super skøn blok.
    Knus

    SvarSlet
  2. Bedre sendt end aldrig. Rigtig flot blok. Sjovt at følge med i det fotoalbum. Rigtig god ide.

    SvarSlet