lørdag den 15. januar 2011

Gave - on demand

En hel arbejdsuge uden at have rørt nål og tråd ... så får man næsten abstinenser.
Her er noget af det, jeg skal lege med i weekenden. Det er til en gave ... "on demand" ... min søde papdatter fik grydelapper i julegave og ønsker nu dækkeservietter til sin føs'da ;-)
Og så skal jeg naturligvis også videre med Civil War blokkene. Blok nr. 3 er allerede kommet op ... og blok 2 ligger stadig kun skåret ud ... og så er der en vis BOM som jeg arbejder på. Jeg får vist travlt!

5 kommentarer:

  1. Du finder sikkert på nogle fine dækkeservietter, som kan syes på maskinen :-).
    Med hensyn til Brackmans blok denne uge så synes jeg ikke, den på nogen måde trækker i mig. Hvis - så må jeg finde på noget alternativt.
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Dejlige farver du har fat i der, men vist ikke lige dine favoritter ;-)

    Mange hilsner
    Lone

    SvarSlet
  3. Glæder mig meget til den omtalte BOM.

    SvarSlet
  4. Flotte stoffer du har udvalgt dig.

    SvarSlet