søndag den 19. maj 2019

Butikkens første WIP-Arrangement

I dag søndag den 19. maj afholdte vi butikkens første WIP-Arrangement ... et arrangement for de trofaste kunder og kursister, der har deres faste gang i butikken ... de såkaldte Wonderful Important People :-)

Egentlig havde jeg inviteret dem for at de kunne hjælpe mig med at få ryddet lidt op ... eller rettere ud! Ved årets udgang, når vi har status, skal jeg jo tælle allle varer ... også de stoffer, som står på lageret. Da jeg gjorde dette sidst, lagde jeg mærke til, at der stod nogle (læs en hel del) ruller stof på mit lager, som jeg faktisk havde talt et par gange. Det kan der være mange (gode og mindre gode) grunde til ... jeg nævner i flæng ... fejlkøb, projekter som jeg aldrig fik sat i søen, fejlleverancer mm.
Men, nu var det på tide at få ryddet lidt op.

... og det fik jeg heldigvis!
Tak til alle jer, som gad at bruge et par timer søndag formiddag på at hjælp mig med "oprydningen" ... og STORT TILLYKKE til Margit Sejersen, som er den heldige vinder af et gavekort på Dkk 1000,- til Helene Juul Design! :-)

Gemalen kiggede også forbi og tog lidt stemningsbilleder. Her er nogle af dem. Resten finder I i butikkens flickr-album

WIP'erne blev mødt af en velkomsthilsen på døren

Godt vi har plads til mange biler ude foran

Connie & Sanne i hård træning til Træf

Der var rift om de mange bolts fra lageret

der var også ikke-nedsatte varer der fristede ;-)

For hver Dkk 500,- man handlede for fik man et lod i krukken

Tillykke Margit, du har vundet et gavekort på Dkk 1000, til butikken :-)

Nu er det så spændende, hvad næste WIP-Arrangement indeholder...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar