søndag den 29. marts 2015

Butikkens fødselsdag

I går lørdag den 28. marts fejrede jeg butikkens fødselsdag ... og som sædvanlig var der en masse dejlige ting til gode priser at køre efter.


Dejligt at der er god plads foran butikken...

Mens nogen handlede...


fik andre sig en kop kaffe kaffe eller the i køkkenet, hvor madmor Karin "huserede"


Nanny hjalp mig med at skære stof og ekspedere kunder...


og min mor Alice (til venstre) der var på besøg (fordi jeg selv har fødselsdag) blev også sat i arbejde :-)


Det var en dejlig dag ... og nu kan jeg så glæde mig over at det er Påskeferie fra både lærerjobbet og butikken

Se flere billeder i butikkens flickr-album

alle billeder er naturligvis taget af husfotografen

1 kommentar:

  1. Enjoy your day. It looks like it was very busy! Happy birthday!

    SvarSlet