onsdag den 5. marts 2014

Inspiration

Er der noget bedre end at sidde i sofaen med et nyt quiltemagasin og en kop kaffe?
For tiden tilbringer jeg rigtig meget tid i sofahjørnet og tiden bliver noget lang, når man ikke kan så meget. Så er det skønt at kunne bladre lidt i sine quiltebøger og magasiner og finde ny inspiration til tiden er bedre og kræfterne rækker bedre end de gør lige nu.


 I dag ankom det nyeste QuiltMania ... som er nr. 100 i rækken og derfor et DIGERT værk på hele 129 sider, mange interessante artikler og hele 9 SUPERFLOTTE mønstre på smukke quilts designet af Laurie Simpson fra Minick and Simpson, Karen Styles (Mrs. Billings "mor"), Jan Kingwell m.fl. ... og ikke mindst 2. del af Di Ford's smukke mystery quilt Mountmellick (vi har stadig et par eksemplarer tilbage af nr. 99 med del nr. 1). 

Dette supernummer. koster Dkk 99,- og vejer næsten 500 gr. så vær opmærksom på at der løber yderligere Dkk 38,50 på i porto, hvis det skal sendes.

Det bliver som sagt ikke til frygtelig meget andet end at suge næring ud af andres projekter for mig for tiden, men jeg kan da vise en fin lille bunke "afskær" frem ... jeg har fået skåret lidt hexagoner til et nyt projekt ;-)


3 kommentarer:

  1. Uha , det blad skal jeg da hvis ha' ;0)

    SvarSlet
  2. Godt du har alle dine PW bøger og blade som du kan fordrive tiden med, når du ikke kan så meget andet.
    Du må gerne reservere et eksemplar af det nye QM til mig ;0)
    Fortsat god bedring
    Knus

    SvarSlet
  3. Håber du snart er frisk, og fået samlet kræfter, til alle de projekter du læser om:-) God bedring, Helene

    SvarSlet