torsdag den 20. juni 2013

Stop toget ... jeg vil af!

Fuldstændig som jeg plejer på denne tid af året har jeg det som om jeg er på et tog, der er kørt løbsk ... bare drøner derud af og jeg prøver at holde fast så godt jeg kan ...

Ikke nogen rar følelse ...
 
På skolelærerjobbet er der en del ender, der lige skal knyttes og projekter, der skal afsluttes ... og f.eks. i aften den årlige skolefest, som af uvisse årsager er placeret på et tidspunkt, hvor alle medarbejdere har det præcis som mig.
 
I butikken er der også lige et par ting, der skal ordnes inden jeg om en uge drager på ferie ... repro-abonnementer, der skal sendes. Nogle er sendt, resten bliver sendt i løbet af den næste uges tid ... Flora Nordica pk. 3 skal også ud ... og der er bare 3 åbningsdage tilbage i butikken; imorgen fredag den 21. , lørdag den 22. og tirsdag den 25. juni. Desuden endnu 2 cafeer; på mandag og på onsdag.
 
Lige nu er jeg mest bekymret for om jeg kan nå at vaske og pakke alt det tøj og alle de tasker, der skal gøres klar til familiens ferier hid og did og på kryds og tværs af Danmark og det store udland. I går fik jeg Albert til at kravle på loftet og hente et par tasker ned ... det var da en start.
 
Har du noget du skal bruge til dine syprojekter inden sommerferien for alvor rammer, så skynd dig at bestille, så jeg kan få det af sted inden jeg selv drager af. De allersidste breve vil gå herfra torsdag den 27. juni ... og butikken vil først være åben igen tirsdag den 30. juli.

1 kommentar:

  1. Helene, rigtig god tur til "det store land" til dig og din mand.
    Er selv lige kommet hjem efter 1 måned i USA - fyldt til randen af oplevelser.
    Igen...rigtig god tur.
    Hilsen
    Yvonne

    SvarSlet