lørdag den 20. august 2011

De sidste krampetrækninger

Der arbejdes på livet løs med at gøre alting klar til DPF's jubilæumstræf i Odense næste weekend. Der syes stadig rundt omkring på de sidste modeller af de søde piger, der hjælper mig med at opsy modeller. Og i butikken skæres og pakkes der stof og mønstre til den store guldmedalje.Weekend bliver der nok ikke meget af - hverken i denne eller næste uge, men selvom det er HÅRDT arbejde, er det også meget sjovt.

Mit lørdags-aften-projekt er denne lukkekant på en af de nye modeller, som skal med på træf

Et rigtig flot tæppe, som min mor har syet ... ikke bare for mig, men TIL mig. Jeg har haft det en tur i Norge hos Merete Ellingsen for at blive quiltet og jeg er rigtig glad for det. Nu håber jeg bare at det sidste tæppe, som Merete har quiltet for mig når frem i tide ... og jeg har en del varer på vej hjem fra USA også, som jeg virkelig krydser fingre for når at ankomme inden vi kører fredag. Sådan går det hvert år - det når lige at blive lige lovlig spændende og hektisk her!

5 kommentarer:

  1. Det hele er bare så spændende. Godt træffet er næste weekend.

    SvarSlet
  2. Uha da - jeg glæder mig til at komme til træf og SE alle modellerne I har arbejdet med. Vi ses lørdag!

    SvarSlet
  3. Sikke meget arbejde der er før træffet. Jeg håber det bliver et godt træf, og at du bliver tilfreds med dine varer du når at få med.

    SvarSlet
  4. uha - jeg glæder mig til at se alt det i har fået syet. Der har virkelig været en masse hemmeligheder rundt i blog-land, men nu er det heldigvis snart over. Vi ses lørdag.

    SvarSlet
  5. Så spennende med mye nytt.
    Og koselig med teppe sydd av din mor :o)

    SvarSlet