søndag den 20. september 2020

Update, Hjemme Træf mm

 Covid-19 betød af det årlige DPF Træf i Vejle måtte aflyses. Som et lille plaster på såret besluttede jeg at afholde et lille Hjemme Træf på egen matrikel lørdag den 29. august.

Connie passede udsalgsteltet med god hjælp fra Susanne M.

Vi havde slået en pavillion op i gården og fyldt den til randen med TILBUDSVARER; metervarer i lange baner til bare Dkk 50,- pr meter, masser af pre-cuts og mønstre til halv pris mm. 


Peter Hansen fra Peters Drejeri var en uvurderlig hjælp med alt det praktiske med at skaffe pavillion, sætte den op mm og på dagen havde han sin egen lille salgsbod af sine flotte trædrejerier - omgivet af en masse flotte Meadowland Quilts.

Peters Drejeri

I butikken kunne man komme op og se alle de dejlige nyheder og i mit kommende butikslokale i gården, kunne man se nogle af "mine" dygtige piger Allis, Sanne og Brenda lave demos i spændende teknikker og mønstre. 



Brenda Sanders deomonstrede maskinapplikation

Susanne Paysen demonstrede Quick Curve ruleren

Allis deomonstrede de fede moderne møntstre af Then Came June

Karin sørgede for kaffe og småkager i kursuslokalet

I tillæg havde vi en lille mini udstilling af Meadowland Quilts syet af butikkens undervisere, kursister og undertegnede. 


Det skulle have været en udendørs udstiling, men vejrudsigten fik os til at ændre planer og hænge Meadowlands Quilts i pavillionen i stedet for (og droppe resten af udstillingen). Alligevel blev flere af quiltene våde, da der kom et mægtig regnvejr om formiddagen, men heldigvis kom solen igen senere på dagen og vi kunne hænge de vådeste ud til tørre. 


Selvfølgelig måtte vi lige afslutte med et "familiebillede". Tak til manden min @abmmodel for fotografering :-)

Alt i alt en rigtig hyggelig dag. Tak til alle jer, som kiggede forbi. 

Og ikke mindst tak for de mange dejlige mennesker omkring mig og butikken, som har været FANTASTISKE ... med hjælp til gennemføring af endnu et arrangement og hjælp og støtte af mig og butikken igennem en svær periode! I ved selv, hvem I er!

Har man lyst til at se flere billeder fra dagen, så har jeg lavet et album på butikkens Flickr-konto

Ingen kommentarer:

Send en kommentar