søndag den 4. februar 2018

Butikken i Kolt lukket for vinterferie i uge 6 & 7

Butikken i Kolt er lukket de 2 næste weekender, da jeg holder Vinterferie i uge 6 & 7.


Og efter en hektisk weekend, hvor jeg havde TRAVLT med deadlines på artikel og mønster  og med at få en masse BOM og abonnementspakker ud, er jeg nu i allefald mental klar til at rejse til London en uges tid.

Jeg skal rejse med mine forældre og jeg glæder mig meget til at komme tilbage til denne skønne by sammen med dem. De har ikke været der før.

I uge 7 holder jeg stadig ferie, men er igen klar til at ekspedere onlineordre.

Mht. BOM-pk så håber jeg at mønstre på Bella Ruby ankommer, mens jeg er væk ... det ligger i allefald hos Toldvæsenet lige nu .... det er værre med mønstrene til Chocolatier, som stadig ikke har forladt USA! :-(

På gensyn, Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar