søndag den 18. august 2013

Træf kaos - Butikken er lukket i uge 34

Butikken er lukket i uge 34 pga. DPF's Træf i Herning næste weekend.
Der skæres og pakkes på livet løs ... og andre steder i byen syes der nærmest i vildelse ... for ligesom liiiige at presse den kreative citron helt og aldeles. Det er således "dugfriske" modeller vi kan medbringe.

Jeg kan næsten ikke huske hvordan hverken mand, børn eller katte ser ud mere, da jeg har været mere i butikken de sidste par uger end hjemme. Jeg tog lige et par snapshots med telefonen inden jeg gik hjem i dag.


Det ser rimelig kaotisk ude, men bare rolig - der er skam rimelig tjek på det. Det er bare ligesom når man flytter. Man når til et punkt, hvor man ligesom hele tiden går og flytter rundt på tingene og leger puslespil. Men, nu hvor butikken ikke længere behøver at være sådan nogenlunde præsentabel for kundebesøg, så kan vi for alvor begynde at finde alle hemmelighederne frem og få pakket i kasser og poser.
 
Selv hvis du kommer I butikken tit, så skal der nok være "et par" modeller du ikke har set før ;-)
 
Vi glæder os rigtig meget til Træffet. Det er altid en total fed weekend, fyldt med travlhed, latter og snak med vores mange søde kunder og hyggeligt samvær i sommerhuset for os tøser, der er på tur. Naturligvis også kulminationen på mange ugers hårdt arbejde, men det mærker vi nok først på mandag, når vækkeuret ringer og hverdagen slår os i hovedet igen.
 
Helene Juul Design's stand er nr. 21. Håber vi ses i Herning i næste uge?

 

1 kommentar:

  1. Jeg har lagt en slagplan for weekend, sådan lidt løseligt i hvert fald. Og når jeg har stået i kø for at få en indgangsbillet, så vil jeg sætte kursen mod stand nr. 21 som det første. :-)

    SvarSlet