søndag den 14. april 2013

Husets katte vejrer forårsluft...

Det er nok ingen hemmelighed at vi er "cat people" her i huset ... og kan du ikke lide katte, så skal du ikke læse videre ;-)

Selvom det var lidt gråt i dag, så nød kattene at der var blevet lidt lunere temperaturer i dag.

Nellie er vores hunkat
 
 
Her leger hun med de nedfaldne grene fra efterårets og vinterens storme ... Albert truer med at vi snart må en tur i haven og få den til at se lidt respektabel ud igen (jeg er absolut intet have-menneske)
 
 
 
Hun er da en pæn kat, ikke?
 
 
Carlos, husets hankat er efterhånden en ældre herre (10 år)
Billederne er (naturligvis) "skudt" af husfotografen
 
Husets frue har forsøgt at holde lidt fri i dag ... men det er altså lidt svært helt at lade være med at arbejde, så det blev da også til et nyhedsbrev til butikkens abonnenter ;-) 
 
Jeg har ikke fået syet meget under de sidste par ugers lockout. Jeg har simpelthen været for træt; nok en blanding af mental og fysisk træthed. Det er trættende og stressende ikke at vide, hvor længe dette varer og hvordan man skal klare dagen og vejen, når man ikke får løn. Jeg har f.eks. en konfirmation i denne mandag! Og så har jeg tilbragt rigtig meget tid udendørs ... og det trætter også.
 
Det lidt sy-energi jeg har haft, har været brugt på et par nye modeller til et kursus. Her er et lille snigkig på en af dem.
 
Jeg har brugt en charmpack, "La Belle Fleur" af French General for moda

1 kommentar:

  1. Det er nogle søde misser du har, det ser ud til de har det som os, de nyder også at foråret er på vej.
    Hanne

    SvarSlet