tirsdag den 2. april 2013

Butikken er åben igen på fredag den 5. april!

Puha, jeg har haft en hård dag som lockoutet lærer!
Dagen var fuld af aktiviteter. Vi mødtes foran skolen kl. lidt i 8.00 som en "demonstration"/markering overfor ledelse og forældre.

billede lånt her

Efterfølgende  var der faglig klub møde hos en kollega, der bor i nærheden, hvor vi aftalte indholdet i de forskellige aktiviteter, som Århus Lærforeningen har sat rammerne for den næste uges tid.
 
Ved 16 tiden mødtes vi igen inde i Scandinavian Kongres center i Århus, hvor der var et 2 timers stormøde ... og i morgen går det løs igen fra kl. 8.00.
 
Så altså, jeg kommer til at erkende at næste gang butikken har åbent er på fredag den 5. april, hvor der også er sycafé, da det er den første fredag i måneden. Da der også på fredag er aktiviteter jeg SKAL deltage i (vi har mødepligt til alle de aktiviter lærerforeningen har planlagt) og diss først slutter kl. 14.00 inde i Århus, så åbner butikken altså først kl. 15.30 på fredag, så jeg er sikker på at jeg kan nå hjem til tiden.
 
Jeg beklager bøvlet og besværet ... jeg ville faktisk også ønske mig at alt bare var som det plejede ... at jeg kunne passe både det ene - og det andet arbejde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar