fredag den 19. april 2013

Håndsyningsklubben Hexagon Hexerier mødtes igen i går aftes

Torsdag den 18. april var det igen tid til at møde i butikkens håndsyningsklub. Stemningen var god - måske en smule overtræt, men det var også næsten slut på en for nogen lang uge??? ;-)


Husfotografen var tilfældigvis til stede og kunne ikke lade være med at lege med sit nye "fish eye" objektiv ... derfor de sjove billeder.



Vi startede med at kigge på "lektierne". Jeg havde bedt kursisterne om at medbringe de ting de evt. fik syet efter sidste mødegangs oplæg.

Her er Karins fine lille mug rug med "kasser"/Tumbling Blocks
 
Gittes mugrug med hexagonstjerne
 
Nannys version
 
Hannes kasser
 
og Søs' løber med 6-pointed stars
 
Nu glæder jeg mig til at se hvad kursisterne får ud af mit Hexagon Hexerier II kompendie til næste gang ... de blev i allefald enige om at jeg havde haft ret i min advarsel om at man kan blive lidt afhængig af hexagoner ... og at man ville få mange nye projekter (UFOer?) ud af dette kursus

1 kommentar:

  1. Beautiful work - just love those tumbling blocks! Looks like a very happy group :)
    Hilda

    SvarSlet