søndag den 17. juli 2011

Regnvejrs sysler

Selvom det er kedeligt sommerferie-vejr, så er det nu meget hyggeligt at sidde inde og kigge ud på regnen med Tour de France på tv og et sytøj i hånden. Jeg er stadig standhaftig og er igang med at rydde ud i UFOerne.

Mit Autumn Splendor tæppe er nu syet sammen. Nu skal der pilles (meget) pap ud og syes kanter på.

Og så er jeg gået igang med at sy lukkekanterne til i hånden på Mit Marie Antoinette BOM tæppe, som Maria har quiltet utroligt flot for mig. Jeg kan kun vise en lille teaser, for BOM abonnenterne har ikke set tæppet færdigt. Men, jeg tør godt love ... det bliver flot.

Nu mangler jeg bare at finde min pose med "pynt og stads". Det er efterhånden mange måneder siden, at jeg fik det hjem til pyntning af mine egen quilt samt til de abonnenter, der også har bestilt pyntepakke ... jeg kan huske at jeg tog det med i haven og tog et billede for at vise Wenche (da vi ikke har helt samme pynt) ... og så har jeg lagt det et godt - og åbenbart meget hemmeligt sted, for nu kan jeg ikke finde det ;-)

Nå, men jeg er ved at arbejde mig godt igennem husets mange bunker af papir og poser med stof og håber jeg finder det snart ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar