mandag den 25. juli 2011

Kursusprogram for efterår/vinter

I dag fik jeg endelig færdiggjort mit kursusprogram for efterår/vinter 2011.
Det er altid lidt spændende - også for mig - at se det hele "serveret" i et fint kursusprogram. Også for den kommende sæson, synes jeg, vi har fået "strikket" et godt og varieret tilbud sammen. Her er en lille "smagsprøve" på noget af det vi tilbyder.

I 2009 introducerede vi et helt nyt koncept hos Helene Juul Design, "Designudfordringen", som blev en stor succes, og vi skal nu for 3. år udfordre og inspirere hinanden i denne sjove leg med stoffer, farver og mønstre.
Har man ikke mulighed for at deltage på kurset, er det også muligt at lege med pr. abonnement

Stash-buster er et amerikansk udtryk, der vel nærmest kan oversættes til ”lager-knuser”. I foråret 2010 kørte jeg for første gang dette kursus og flere har efterspurgt det, så nu tager vi en omgang mere.

Oprindeligt var kurset tænkt som et oplæg til maskinsyersker med hurtige skæreteknikker og maskinsyning i inch, men i år vil jeg gerne åbne op for at også håndsyersker kan deltage og få ny inspiration til at sy restetæpper.
Jeg er ret sikker på at mange er glade for at se dette kursus annonceret?
 
Maria Harrits' ”Pretty in Pink” taske er blevet meget beundret. Nu har hun syet samme taske op i moda serien ”Happy” og denne model hedder så selvfølgelig ”Pretty Happy”. Nu kan du komme på kursus og sy denne flotte taske hos Maria. Mønstret egner sig til Jelly Rolls, men kan selvfølgelig også syes af rester.

Patchwork kan også bruges til andet end tæpper og tasker … og Pia er en mester til at udtænke sjove og anderledes projekter … som f.eks. dette strygebrætsbetræk.

Så har dit gamle strygebræt brug for en Makeover, så er dette kursus lige noget for dig!

Dette var bare en lille teaser. Hvis du vil se hele programmet, kan du gå ind på butikkens kursusside, hvor du også kan downloade programmet som en pdf-fil.

1 kommentar:

  1. Hej Helene
    jeg vil gerne meldes til nogle af dine kurser hvis det stadig kan lades sig gører. Er på ferie og derfor skriver jeg her og ikke pr. mail.
    Jeg vil gerne deltage i kursus nr. 6 lige meget hvilken dag - gerne 2 gange hvis det kan lades sig gøre.
    Hilsen Gitte fra Arden

    SvarSlet