torsdag den 2. juni 2011

Nu med skilt!

Tak til alle, der har kigget forbi den nye butik i Kolt - både til receptionen og mandag og tirsdag. Der var enkelte, der havde besvær med at finde mig ... men nu er der kommet skilt op, som kan ses ude fra Kunnerupvej
Butikken har til huse i en gammel staldbygning og når man kommer gående eller kørende på Kunnerupvej ser det sådan ud:

Man kan ikke komme ind herfra, men skal fortsætte ind i gården ad grusvejen til venstre for huset. Det er muligt at parkere inde i gården ... og faktisk kan man køre hele vejen rundt om huset, hvis man kommer i et større køretøj ... som f.eks. en bus.
Når man så er kommet ind i gården og har parkeret, skal man vende sig om ... så ser man en trappe op til første sal ... og nu også et skilt her:

Indgangen til butikken er for toppen af denne trappe

Også i dag er der blevet arbejdet i butikken. Pias mand Jan har været og sætte lys op for mig. Herligt!

Imens har Pia og jeg snakket og hygget ... jeg med at pakke BOM-pakker

og Pia har flittigt syet på sin Rising Star, som hun startede på en aften, hvor romber var temaet i Håndsyningsklubben.
Jeg nyder de dejlige ekstra fridage i denne uge. Det har været et par hårde uger med flytning, hvor der er blevet knoklet uden mange hvil ... DET BETYDER OGSÅ AT JEG HAR VALGT AT HOLDE LUKKET I BUTIKKEN I MORGEN FREDAG DEN 3. JUNI!!!!

LØRDAG ER DER ALM. ÅBNINGSTID FRA KL. 10-13.

Inden jeg slutter mit blog indlæg for denne gang skal I lige se de mange dejlige blomster og ting og sager, jeg har fået de sidste par dage af mine søde kunder. Jeg tror nok jeg har husket at fotografere det hele, men jeg er ikke sikker.
Utrolig flotte buketter med en af mine ynglingsblomster pæoner fra Hanne, Tove & Jytte (til venstre) og fra Inger til højre.

Nøglering og lille etui til tandstikker fra Grethe

Blomst(?) fra Bodil og Annette

Orkidé fra Torild

Buket fra ... hm? Jeg tror det var Ulla og Marie? Uha, jeg har fået så meget så det er svært at huske

Hortensia fra Susanne
Og denne utrolig søde antikke legetøjssymaskine med original emballage købt på kræmmermarked på Tangkrogen. Den har jeg fået af Tove og Marianne, som var sikker på at det lige var noget for mig ... og hvor havde de ret!

TUSIND TAK skal I have alle sammen ... det har været overvældende så positiv respons, der har været på mine nye omgivelser og tak tak tak for alle de søde hilsener og små og store gaver!

3 kommentarer:

  1. det ser fint ut! ha en fin FRI-FREDAG- vi snakkes ved! klem

    SvarSlet
  2. Fabulous Helene!
    I think I would need a nap - a bus load! WOW.
    Love the smile on your face!!

    SvarSlet
  3. Uha hvor jeg glæder mig til at komme ned og se din nye butik. Tillykke med butikken.
    God fridag.

    SvarSlet