tirsdag den 21. juni 2011

Student

I dag blev min ældste søn Victor student fra Viby Gymnasium. Dansk var sidste bastion, der skulle overvindes og det gik rigtig godt med et 10-tal. Jeg er rigtig stolt af ham!


Nu venter "et par" festlige dage med festivitas og dernæst en fortjent sommerferie ... og hvis han er heldig kommer han ind på det ønskede studie, "Nordisk sprog og litteratur" på Århus universitet.

Jeg må indrømme, at jeg stadig har lidt "jetlag" efter et par ugers knokkel, både på jobbet og i butikken for at gøre klar til kursus ... og den store kulmination i weekenden med selve kurset. I morgen er der dimission for mellemste sønnen, der afslutter 10. klasse og fredag for Victor ... og så er ugens "officielle" program ved at være overstået. Så mangler blot at få gjort kål på vasketøjet og få pakket kufferter, før vi vender snuden mod sydligere himmelstrøg. Kan næsten ikke vente ...

Butikken er åben igen på fredag den 24. og lørdag den 25. juni og er derefter lukket hele uge 26 for ferie.

3 kommentarer:

  1. Stort TILLYKKE med ham :-)
    knus
    Angelika

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til Victor med huen og det fine slutresultat :-).
    Knus fra en stolt nybagt studenter-mor til en anden ;-)).

    SvarSlet
  3. Et stort tillykke med studenten : ) - jeg har lige tilmeldt mig som læser af din blog - fandt dig på nettet, da jeg søgte efter noget stof - glæder mig til, at komme op at kikke. Men håber, du har lyst til at kikke forbi min blog her i blogland - mvh Millelouise

    SvarSlet