mandag den 13. juni 2011

Kursusforberedelser

Næste weekend får vi norsk besøg i Hørning, da Trine Bakke og Wenche Wolff Hatling kommer og giver kursus på Hørning kro.
Det kræver "lidt" forberedelser, så en del af weekenden er blevet brugt i selskab med disse redskaber

Jeg har været så heldig, at Pia har givet et rigtig godt nap med, men jeg venter stadig på de sidste skæremål fra Wenche. Der skal nemlig laves sykits til de flotte nye modeller Wenche har designet og syet specielt til dette kursus. Til Trines kursus skulle vi "bare" sørge for at godt udvalg af alle farver og prints af reprostoffer fra 1700-tallet til 1970erne!

På grund af disse kurser er butikken lukket (onsdag & torsdag som sædvanlig) fredag, lørdag og næste mandag. Men, i morgen tirsdag er det muligt at finde mig bag disken fra kl. 15.30-17.30.

Der er stadig et par ledige pladser på alle kurser samt plads på lørdag aftens Bogpræsentation og café. Sidstnævnte koster Dkk 100,- og er fra 19-22 lørdag den 18. juni på Hørning Kro. Kontakt mig på helene@helenejuul.dk og hør nærmere.

2 kommentarer:

  1. Siste kutteplan kommer imorgen, jeg lover!
    Når skal jeg bare skrive det siste på mønsterteksten: alle kursdeltager får 5 splitter nye mønstre i kursprisen- pluss et bonusmønster og enda et personlig mønster til hver enkelt! Yess, de som skal delta kan GLEDE seg!!! Får du påmeldinger i siste liten- si ja, det går bra, både på håndsømskurs på lørdag og broderuskkurs på søndag!

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig helt vild til lørdag, jeg er sikker på det bliver så godt.

    SvarSlet