onsdag den 2. januar 2019

Program for butikkens kurser og cafeer klar!

kære alle
Det er altid noget af et puslespil at få det hele til at gå op ... og jeg undervurderer altid, hvor stort et arbejde det er ... men NU er programmet for forårets kurser og cafeer altså klart.

Jeg ved at der er nogen af jer,  som sætter pris på et "rigtigt" katalog som I kan "bladre i" og evt. downloade og printe, så jeg har  som sædvanligt lavet en pdf-fil, som kan downloades her men for at tilmelde dig og betale, skal du ind på butikkens netbutik og købe de kurser og cafeer du vil er interesserede i. Kurserne finder du her

Som man kan se, så er der enkelte kurser, som er fortsætter kurser - og derfor er der ingen eller kun få pladser. Der er heller ikke helt så mange kurser, som vi nogen gange har haft, da jeg igen i år har 9. klasses Afgangsprøver, så når vi rammer maj måned, så er jeg liiiige beskæftiget med noget andet ;-)

Jeg håber rigtig mange af jer har tid og lyst til at deltage i nogle af de planlagte aktiviteter :-)

Godt nytår, Helene

Forside quilten på butikkens forårs program er denne smukke quilt, "City Grid" designet af Then Came June og syet til butikken af Susanne Maaløe. Foto af husfotografen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar