lørdag den 14. november 2020

Bestil Quiltekalender 2021 NU!

De som følger mig og butikken ved, at jeg hvert år i samarbejde med min bedre halvdel Albert laver en Quiltekalender med skønne billeder af nogle af de quilts, der bliver syet i og omkring butikken af mig, mine dygtige undervisere, hjælpere og søde kunder.

Når Albert og jeg tager ud på photo shoot kører vi ofte ud i naturen for at fange både de forskellige årstider og noget dejligt natur. I maj var vi f.eks. ved Helgenæs for at se den grundstødte kutter.




Tit har vi madpakke med og i det hele taget hygger vi os med at lave denne kalender


Her har Albert fanget en lille skovtrold, der gemte sig bag et træ ;-)


Sommerferien var jo en Danmarks ferie i år og vi var en tur på Lolland, hvor vi besøgte Godset Fuglesang ... selvfølgelig med et par quilts under armen. Det luftede godt den dag!


Det er ikke altid vi kører på tur for at fotografere, da der også findes fine locations lige omkring butikken og vores hjem i Kolt ... og det nyder Maja, vores kat, for så kan hun gå med. 


Og kan det kombineres med et besøg i butikken er hun glad (se godt efter, hun sidder i døråbningen og betragter "sit rige) ... og NEJ, hun "spadserer ikke rundt på alle stofferne" ;-)


I år kom fotografen kun med på "backstage" billederne som en skygge ;-)


Som man kan se på mit ansigtsudtryk, så er det ikke altid at en location (eller andet) lige passer mig ;-)


Kalenderen skal FORUDBESTILLES fra nu og indtil den 21. november, hvis vi skal nå at bestille og modtage dem. Så regner vi med at de er klar fra starten af december og kan således også bruges som julegave til quilteveninderne. Prisen er Dkk 199,- + evt. porto, hvis vi skal sende.

Bestilling sendes på mail til helene@helenejuul.dk 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar