lørdag den 2. april 2011

Forårstegn & første top til Japan

De sidste par dage er der ankommet lidt nyt stof til butikken ... og hvor er det dog en herlig følelse at pakke den ene lækre stofbolt op af kassen efter den anden. Nu længes man imod lysere tider, grønne græsplæner, blade på træerne og spirende blomster og jeg blev helt glad over alt det gule, grønne og pink. Fra moda kom der Jelly Rolls og metervarer fra kollektionen Fresh Flowers af Deb Strain samt charmpacks og metervarer fra kollektionen Hoopla og lidt metervarer i den sjove børnekollektion Lollipops som vi også har charmpacks i.

Desuden er der kommet en del nye gode basisstoffer fra P&B's flotte nye "Bear Essentials" kollektion. Jeg skal nok få lagt det hele på hjemmesiden snarest.

I dag kom Pia lige inden butikkens lukketid og afleverede den første top til Japan. Der er den sjove historie bag toppen, at den er syet af stoffer, der under oprydning/pakning af bil efter træffet i Skærbæk endte i en vandpyt og blev beskidte. Pia tog stofferne med hjem og vaskede dem ... og de er nu forvandlet til en fin top, som hun gerne vil donere til vores "Sy til Japan" projekt. Hun er også igang med at sy en matchende bagside.


Indtil videre har jeg ikke fået tilsagn om andre eller flere UFOer, toppe eller blokke, som I derude vil give til projektet, men jeg håber da på at der vil dukke noget frem. Jeg har i allefald været i egne gemmer og fundet både blokke som jeg vil donere samt stoffer, der har ligget længe og ikke er blevet noget af endnu. Maria er også gået igang med at sy. Desuden har jeg fået tigget mig til donation af noget vat fra nogle af mine leverandører, så nu er vi snart klar til at gå i gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar