onsdag den 23. marts 2011

Helene Juul Design fylder 5 år!


Det er ikke svært at huske butikkens fødselsdag ... da den stort set falder sammen med min egen. Nu er det 5 år siden at den fysiske butik for første gang slog dørene op ... bevares den gang (27. marts 2006) var det en anden dør, og der er løbet meget vand i åen siden da ... eller skulle vi sige, der er kommet meget stof på hylderne siden da ;-)

Sådan en halvrund føs'da skal da fejres med manér og derfor inviterer vi til stort fødselsdags-salg i weekenden. Fredag den 25/3 fra kl. 15.00-17.30 og lørdag fra kl. 10.00-13.00 er ALT stof (metermål) i butikken nedsat med 50%. For at opnå rabatten skal du købe min. ½ meter. Rabatten gælder således også de i forvejen nedsatte stoffer - hvor du her får yderligere -50% (dog er min. salget af disse stoffer 1 meteter som normalt).

Fødselsdagssalget gælder også i netbutikken; alle ordre på stof modtaget i tidsrummet fredag kl. 15.00 til lørdag kl. 13.00 er der -50% rabat på. Disse ordre vil først bliver ekspederet efter alm. lukketid i butikken lørdag og vil blive taget i den rækkefølge, de er kommet ind, og vi kan ikke garantere for evt. udsolgte stoffer, da hjemmesiden ikke vil blive opdateret under udsalget.

BEMÆRK VENLIGST AT ORDRE I NETBUTIKKEN I FORBINDELSE MED FØDSELSDAGSSALGET KUN KAN BETALE MED KORT, FORUD FOR FORSENDELSEN ... OG AT INGEN ORDRE SENDES, FØR BETALING ER MODTAGET!

Jeg glæder mig til at se dig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar